onsdag 29 december 2010

Mellandagsrean: bekännelsen

Jag har tidigare vittnat om mitt förhållande till shopping. Det är lite kluvet. Jag gillar grejer. Jag gillar grejer som är prisvärda. Inte alltid billiga grejer, men ofta grejer som en gång kostat mer och nu kostar mindre. Jag har dock väldigt svårt för grejer som jag inte behöver/ har användning för.
Med anledning av årets julrea har jag under tre dagar lyckats shoppa mer än vad jag gjort de senaste tre månaderna. Nästan.

Så, som treapi tänkte jag outa vad jag köpt.
I skrivande stund inser jag att jag glömt två grejer på min tjusiga bild. Frånvarande är: randiga strumpbyxor 50 kr och nagellack 14.50.

fr v: Tisha och blus, 200 kr. Underkläder, 90 kr. Sportkit: underställ, sportbh och shorts: 650 kr. Spetskofta och stickad klänning: 300 kr.

Nu skall tilläggas att jag dessutom handlat träningsvantar, träningstisha och keps (!) på internetet. De är på väg hem till mig och kommer att kosta mig 390 kr.


Summa summarum: 1694,5 sek.

åh herregud.
Jag har lätt hjärtklappning samtidigt som jag är asnöjd. Jag har fått så många bra grejer till riktigt bra pris. Jag är inte nöjd med strumpbyxorna. Jag känner mig så randig i dem.
Men i övrigt: glad och nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar