onsdag 8 december 2010

Julmusik

Jag inser förundrat att det faktiskt har kommit en del bra (läs:"bra") jullåtar på sistone. Jag överväger lätt movilligt att sätta ihop någonting listaktigt på spotify för att få till lite julkänsla. Kan behövas för att piska igång min julhandel.

Jävla julhandel.
Men jag gillar att slå in paket.

Min julmusikstradition består av:
• 1984 - 2003: Kalle Sändares julskiva på vinyl.
• 2003 - 2009: Absolute Christmas på cd.
• 2010 - ????: Datormusik?

Omväxling förnöjer inte!

Nedan kan man kolla och lyssna på Hurts försök till livslång försörjning i form av en jullåt som ska stimma in pengar år efter år. Vi får väl se hur det blir med den saken.

Titeln är bra. För det är sannerligen med blandade känslor jag tar mig an denna högtid.



Tips på vad som bör finnas på min låtlista mottages tacksamt.

1 kommentar:

  1. Jag gillar julmusik, min julplaylist for you my baby:

    http://open.spotify.com/user/elinjoleby/playlist/4iPW8v3SwoKzotFHcS8Adz

    SvaraRadera