onsdag 29 december 2010

Du är jättesnygg, jag lovar

- Det spelar ingen roll vilken version jag hör av den här låten. Den blir inte bättre, sa Hanna.

Vi gick i affärer (för att byta ett av mina rea-kap som visade sig vara sönder) och det spelades en tjejversion av Bruno Mars låt Just the way you are. Ni vet, den där extrempopulära låten där lille herr Mars säger till sin tjej hur snygg hon är, fast han säger det förbryllande ocharmigt.

När jag ser ditt ansikte finns det ingenting jag skulle vilja ändra på. Du är fantastisk. Precis så som du är. Om jag fick ändra på någonting skulle jag inte ändra på nåt.

Ja... Tack?

Hanna konstaterade att om Bruno var hennes kille skulle han åka ut med huvudet före.

Och det skojiga är ju att killen säkerligen får ligga till tusen på grund av den här låten.
Men inte med Hanna. Och inte med mig.
Känn på den Bruno.

Åh baby, när jag ser på dig vill jag inte ändra någonting. Ja, förutom din näsa. Den är ju rätt ful. Och din mage. Har du testat situps? Och du... det här födelsemärket du har under ögat. Jag kan liksom inte sluta stirra på det. Det känns som att det ska hoppa på mig. Kan du inte åtminstone sminka över det?

1 kommentar:

  1. Näru! Här blire inge ligga ente!

    "För du är fantastisk, precis som du är, ja du är fantastisk, precis som du är, jag lovar att du är fantastisk, ärligt alltså, det är inte bara som jag säger (läs: sjunger)."

    Yuck! Klart jag är. Sucker!

    SvaraRadera