torsdag 30 september 2010

Världen och vardagen

Ibland känns ens liv så trivialt. Men men. Idag har jag vunnit ärtor (!) på Ica, fått ett jobberbjudande (som jag tvärr inte är intresserad av), har gått från träning till vindrickande (inte via mat) och slutligen anmält mig till göteborgsvarvet.
Där emellan valde dessutom nåt ess att skruva av mitt cykellyse och sno det. Tack skaruha.
I världen händer viktigare grejer, men jag blev glad av de där ärtorna. Och då fick jag inte ens några ärtor med mig hem. De får jag claima på nån Ica vid lämpligt tillfälle.

1 kommentar:

  1. Hjärtliga gratulationer till ärtorna! Det är gott med ärtor!
    Jag beklagar förlusten av cykellyse. Själv sörjer jag fortfarande förlusten av ekrar på bakhjulet.
    Lycka till på Göteborgsvarvet!

    Och puss!

    SvaraRadera