onsdag 8 september 2010

Mera hybris

Hybrisen verkar ha fattat tag i mig idag på det allra bästa sättet. För shit vad oväntat bra det gick att springa! Jag sprang min långa runda med den opeppade inställningen "jag måste ju hasa mig igenom den för att bli bättre".

Efter ett tag insåg jag att jag sprang på rätt bra, framför allt på ställen där jag brukar vara trött som satan. Jag sprang på och känslan av att kunna trycka ifrån i steget, att ha ork kvar och att det bara fortsätter och fortsätter och fortsätter var askul. Hybrisspringandet ledde dock tså småning om till att jag blev jättetrött och seg, men efter en liten nedförsbacke var jag på banan ingen.

Jag vet att jag varit ganska off topic det senaste (plugg, jobbsökande, träning). Jag ska bättra mig. Ville bara berätta hur kul det var att springa. Det är ju inte varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar