måndag 28 januari 2013

Synd

Den här förkylningen? Är den virusens samlade hämnd för att jag haft de kortaste förkylningarna i Sverige de senaste åren?
Är det hämnden för att jag aldrig äter mina kosttillskott eftersom jag "har ett grymt immunförsvar"? Eller för att jag inte tycker att det kan vara så farligt att varken träna eller festa när man är krasslig?

Jag skiter i anledningarna - jag är för vek för det här!
Huvudet exploderar, jag nyser konstant (alltid i serier om minst tre nysningar, men ibland tappar jag tom räkningen), öronen liksom kliar av smärta och halsen är helt öm. Och alla dessa näsdukar. Och ögonen. Kan dom ploppa ut av sig själv? Känns så.

Immunsystemet, var är du? Rädda mig. Jag dör ju här.
Om inte av förkylning, så av uttråkning och liggsår.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar