tisdag 15 januari 2013

Portkod 1321 och annat gött

Det har uppenbarligen tagit mig alldeles för lång tid att upptäcka portkod 1321. Den har försvunnit från SVT Play för längesen. Men man har ju youtuben.
Två tjejer plus en lillasyster måste bo ihop en sommar när deras mamman och pappan som blivit kära drar på semester utan dem. Oj vad olika dom är, oj hur ska det gå? Mycket fängslande. 

Jag fortsätter alltså att förkovra mig i ungdomskultur på mina lediga (förlåt, arbetssökande) dagar. Min nya grej nu när knät är paj och jag har fått läkarordinationer om helvila. 
Eld läste jag ut i förrgår, igår gick jag och kollade på sista twilightfilmen, och nu har jag sträckkollat på Postkod 1321 - men imorn då?

Imorgon ska jag byta mitt kylskåp eftersom det pajat (mmm, va gott det luktade). En typisk vuxengrej. Bära gammal kyl. Bära ny kyl. Köpa nya kylvaror.

Kanske blir det Hungerspelen. Har förvisso sett första filmen, men jag har hört från flera på jobbet att böckerna ska vara bra.

Tips på ämnet?
En ljudbok kanske medan jag gör långsamma rehabövningar på vardagsrumsgolvet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar