torsdag 12 februari 2009

Sydamerikansk finkultur

Idag har jag frossat i finkulturella youtubeklipp. Som det här till exempel >>. Jag har inte så mycket att invända mot de dansande barnen (alla har vi gått i mellanstadiet och helt tappat greppet om tycke och smak), men vem i hela fridens namn fick för sig att använda alla effekter som fanns i redigeringsprogrammet?

I afton vankas simning i Härnösands badhus. Första fysiska aktiviteten på ett bra tag (nej det blev ingen skidåkning härom dagen, de kristna kidsen som ska till afrika hade tagit skidorna) och jag är lite peppad och lite trött. Jag tänkte att simmandet borde råda bot på min konstanta trötthet som märkligt nog ackompanjeras av rastlöshet.

Nu ska jag googla ursprungsfolk och fortsätta att lyssna på Hello Saferide. Eller sova och lyssna på Hello Saferide. Vila ögonen en liten stund bara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar