lördag 14 februari 2009

Omväxling

Idag är det lördagkväll och efter att ha fastnat i telefon i närmare 2 timmar (jag är tydligen 14 år igen) och därefter snabbpluggat lite var jag redo för en lång, festaktig kväll med mina kompanjoner. De brukar vara väldigt duktiga på att inte gå och lägga sig och jag brukar vara den trötta utav oss. Men idag är det lördag och världen är uppochner.

Jag har gått bananas och snacksat på allt möjligt; nybakat bröd, ekologiska ostar, små tomater, kladdkaka, popcorn, rödvin, potatismos, nötter och så vidare. 
Jag åt brieost för första gången. Brie var dock rätt mesigt och därför inget för mig.

Vi tittade på en märklig chilensk komedi, Malta con huevos (öl med ägg), och när den var slut vid 23 försvann alla. Vet inte vad som hände, men jag är ganska förtjust i att sova så det går ingen nöd på mig. Synd bara att jag under kvällens gång har satt i mig så mycket socker att jag skulle kunna vara vaken ett par dygn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar