fredag 20 februari 2009

Sista kvällen

Imorgon åker jag tillbaka till Stockholm. Den här kvällen har vart oändligt olik gårdagskvällen. Då var det stress och en del ågren, idag har det vart sång och dans.
Det ska bli skönt att åka härifrån, men samtidigt väntar en del stress i Stockholm. Det skulle vara skönt att få redan på när och vart vi faktiskt ska åka. Och var vi ska bo. Och vad vi ska jobba med. Det är inte mitt anvar att fixa de där grejerna, men nu börjar jag önska att de gjorde det så att jag kunde styra upp saker och ting. Nu får jag tjata och vänta. 

Avslutningskvällen har bestått av:
  1. Limbo (jag vann inte)
  2. Vin (som vanligt i Härnösand)
  3. Bebis (spanskalärarens dotter)
  4. Snickesnackande (med halvfrämlingar jag ätit frukost, lunch och middag med i två veckor)
  5. Multikultidans och -sång (swahili, spanska, lugandu och tagalog)

Innan jag sa godnatt för kvällen har jag dessutom hunnit agera träd och grisknorr i en pjäs, dansat merengue och nåt annat med spanskaläraren Fabio, tvättat kläder, vart med i två lag i jeopardy, blivit inbjuden till en fest och så vidare.
Det låter som en rätt händelserik kväll. Det var det inte. Men det var trevligt. Det var det. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar