lördag 14 februari 2009

Jätteparty

Fredag idag. Kvällen har ägnats åt följande saker:
  1. Simma samt basta i Härnösands badhus. Där berättade en kvinna för mig att hennes barn var hon sin far över helgen. Jag log "igenkännande" och gick därifrån.
  2. Filmen Spanglish. Adam Sandler var med och i slutet fick vi en moralkaka utan like.
  3. Vin. Rött. Bröd. Nybakat. Ost. Faktiskt. Gött.
  4. TP översatt till spanska. Jag tittade på. Jag gillar inte TP.
  5. Nagellack. Nu har jag svarta naglar och känner mig emo. 

Tyvärr missade jag På spåret. Men jag vet ju sedan innan (empiriska studier) att det går i repris vilket ger mig ett lugn inombords.

Imorgon (idag) är det alla hjärtans dag. Det är (otippat) roligt.

1 kommentar:

  1. tp är vuxenmobbing. jag får alltid frågan om han som uppfann glödlampan och så sitter alla i sällskapet där och fnissar förnöjt över min okunskap medans jag svettas och rodnar och chansar på einstein. edison heter han ju. de vet ju alla.

    emo, "gött"!

    SvaraRadera