torsdag 14 juli 2011

En till?

Ibland tänker jag att jag ska starta en träningsblogg. Jag tänker så väldigt mycket på träning. Väldigt engagerat. Jag var aldrig "väldigt engagerad" i träning tidigare. Jag har alltid tränat rätt mycket, men nu kan jag inte riktigt få nog av träningsinformation.

Det förvånar mig att jag faktiskt har hittat ett nytt intresse. Jag väntar på att det ska gå över, men det verkar inte ge med sig.

Bloggar, tidningar, prat.
Häromdagen fastnade jag i en triathlondiskussion på jobbet med en urolog (som jag alltså inte skulle prata träning med).
Annars pratar man ju mest för lidande öron. Så himla intressant är det ju inte (enligt de flesta).

Om jag hade en träningsblogg hade jag kunnat orera där. Kanske hade alla blivit lite gladare av det.

Bla bla bla.
Sportyspice i vintras. Mer påklädd än sommarversionen.

Shorts! jävlar i havet. Mitt första par. Och en keps!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar