måndag 6 juni 2011

10000-jubileum

Idag har jag levt i 10000 dagar. Hurra hurra.
Sådant kan man lista ut på ratsit.
Jag är född:
Det firades med att göteborgssymfonikerna spelade i Slottsskogen.
Det var ju i ärlighetens namn rätt tråkigt att sitta där med pappa och hans kompisar. Så jag cyklade till picknickfestivalen och mötte upp mina egna kompisar istället.
Herre! vad mycket ungdomar det var på den lilla slänten. Jag kände mig gammal, ensam och svettig (denna hetta!) medan jag väntade på vännerna.

Det var hur som helst gemytligt och så. Banden var sekundära. Förutom Halkan Balkan med Hilda på saxofon.

Jag köpte ingen cykel idag heller. Men jag lånade pappas. Gud vad härligt med en cykel som rullar.

Folk på filtar.

En flyer med en tvärflöjtsman.


HD får smörj.

3 kommentarer:

  1. Då betyder det alltså att jag också var 10 000 dagar igår! Grattis till oss. :)

    SvaraRadera
  2. just det ja! grattis i efterskott.

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott igen!

    SvaraRadera