torsdag 3 november 2011

Googleanalys

Google analytics berättade för min kollega/kompis (komega? kolpis?) att någon sökt efter hennes namn + pojkvän på hennes hemsida. Givetvis var en egen googling inte långt borta.
Vem kommer upp? Jonas "jag är begåvad, trevlig och ser ut som en gud" Hassen Khemiri.

Jag googlar mitt eget namn + pojkvän och får upp:

1. En bild på mig själv.
2. En bild på en gammal bil.
3. Lite längre ner på sidan: En bild på en tv-bonde.


Googles förslag till Soraya:

Googles förslag till mig:

Nämen tack.

4 kommentarer:

  1. Jag var tvungen att testa och jag fick bland annat upp en bild på mig själv och en på en av Snövits sju små dvärgar. Kloker tror jag att det är... :) Och sen är det en bild på en skylt där det står: Rebecca finns här till elevpriser...

    SvaraRadera
  2. Haha! Du vinner! att bli såld till elevpris känns inte ok.

    SvaraRadera
  3. Eh. Dela inte ut pris så jävla snabbt. Jag fick upp den här bilden. FÖRST.

    http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRJqxfn_vWGmqM95emTQxqR4IwHDEBUTyKmc-avQbPJWk3pdDOZ

    SvaraRadera
  4. Okej. Jag gjorde en gång till när jag fattade att jag borde skriva hela namnet. Då fick jag också en bil.

    Och en skrynklig tant som röker en jättestor joint.

    Och jättelångt ner Erik Saade.

    SvaraRadera