måndag 7 november 2011

Brunchen i bilder

Igår var det kulturbrunch hos SB. Alla tog med sig jättemycket mat och sedan satt vi och åt i flera timmar. Efter det gick sälllskapet till konstmuseet och kollade på Frida Kahlo. Jag gick hem och städade (d.v.s. krigade i förebyggande syfte med pälsängrarna).

Men brunchen var en sån jättehit (nybakt, våfflor, brittiska låtsasköttprodukter, kakor, våfflor, kaffe, ost, grönsaker, smoothie, ananas, och så vidare) att det blir en bildbonanza här på bloggen.









Hela-livet-vegetarianen Pontus livs första ost och skinkmacka. Han var inte jättebegeistrad, men nöjd.

4 kommentarer:

  1. Åh det var en fantastisk brunch med fantastiskt sällskap <3 Rekommenderar alla att anordna en likadan, förutom det varma hjärtat och goda tugget blev det dessutom en hel massa rester kvarlämnade! mmm <3

    SvaraRadera
  2. Det är kulturvarma mackor i microvågsugn nästan varje vardagskväll hemma hos mig! Hett tips! ...eller nä förresten, mer otillfredsställande ostljummet tips.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att att microvarmmackakväll hos dig är på sin plats. Det kan bli en ostfest. Säg bara till. Jag har alltid tid för varma mackor (man får ju prioritera).

    SvaraRadera
  4. Okej då! Fulkulturmackor hos mig nån gång i december när jag kommit hem från germanska riket. (Där det fö är sjukt mycket mackor och soppa på dieten)

    SvaraRadera