måndag 2 maj 2011

Jag måste sluta ändra mig

Jag gör ju jämt såhär. Skriver nåt. Publicerar nån bild. Ändrar mig.
Precis som nu.
Jag publicerade för ett par timmar sedan en gammal bild på min pappa. Sedan kopplade jag det till den där hipsterpappabloggen jag skrivit om tidigare och gick jag vidare och skrev följande stycke:

Jag har precis varit hemma hos pappa på kalas och ätit ostmackor och tårta. Mitt i alltihop anmälde vi mig, på pappas initiativ, mig till ett lopp på lördag. Pappas kompis Lennart bjöd in mig till middagen han ska ha efteråt, men jag sa vagt nej.

Det får stå kvar. Men bilden tar jag bort. Bilden är snygg, men pappa ska inte behöva hamna på world wide web på det här viset.
Jag borde sova nu. Kanske är det allt kaffe, kanske är det bara den sedvanliga veligheten med inslag av ångest (eller tvärtom) som gör att jag bloggar istället för att sova.
Suck.
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar