fredag 20 maj 2011

Heja på mig

Okej go vänner. Nervositeten och det dåliga självförtroendet har kickat in ordentligt. Jag är inte så mycket för att vältra mig i sånt på bloggen, så ni kan ju se det här som ett rop på hjälp.

Jag känner mig förjävla otränad inför morgondagens göteborgsvarv. Jag är rätt mycket av en enstöring när jag tränar (prata inte med mig, låt mig va!), vilken inte går helt hand i hand med mitt ledarskap på friskis, men men. Nu uppmanar jag alla som ser mig när jag sliter i mitt anletes svett att ropa:
- heja heja!
- kom igeeeen!
Eller annan valfri peppmening.
Gärna i kombination med "Maria".

Jag startar knappt 2,5 timma efter den första stargruppen. Kenyanerna och andra snabba personer har alltså sedan länge lämnat området när jag tar mina första steg i löpgröten. Min starttid är 15.53.

Jag kommer att en väldigt rosa tröja på mig. Och en röd ansiktston.

(Det här ska bli kul.)

2 kommentarer:

  1. Inget hejande här men lagom varmt och fint väder tillsammans med hög motivationsfaktor är bra. Jag tror på 1:45-1:50 :)

    SvaraRadera
  2. haha. tack för förtroendet :)

    SvaraRadera