måndag 18 april 2011

Bredd

okej, det här är mitt sista inlägg med koppling till helgen som gick.
Jag råkade hånskratta åt en person. Men jag trodde ju att hon skämtade och att jag således skrattade med henne.

Vi hade avslutningsfest. Vi lyssnade på spotify. Vi hade brist på spellistor. Tjejen föreslår att vi ska lyssna på hennes lista. För där finns allt från Mambo no 5 till Danny.

Jag skrattade.
Hon förstod inte.
Jag förklarade/ifrågasatte: "allt från Mambo no 5 till Danny". Haha. Kul.
Hon förstod inte.
Aj.

6 kommentarer:

  1. Åh herregud. Jag skrattade också!

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte för en stund att jag inte skulle publicera det. Jag kände mig lite ond. Så det värmer mitt elitistiska hjärta att ni är roade :-*

    SvaraRadera
  3. Underbart!
    Tack för att du valde att publicera det!

    SvaraRadera
  4. Kan känna likadant när jag pratar med människor som inte kan räkna eller förstå enkla ekonomiska samband men jag brukar försöka att inte garva.

    SvaraRadera