torsdag 6 januari 2011

Tar femtiotalet aldrig slut?

Ikväll är det sverigepremiär för en ny säsong av Mad men. Jag gillar. Men blir det aldrig 60-tal i Mad men? 50-tal för alltid?
Det verkar iallafall bli lite mörkare udner den är säsongen vilket alltid är trevligt. Se bara på de senaste Star Warsfilmerna. Det är ju filmen där Anakin blir Darth Vader som är bäst.
Hur som haver.
Premiär ikväll.
Men jag ska nog inte kolla. Jag är en box-tjej. Dessutom verkar det som att jag måste kolla igenom Sons of Anarchy för att inte helt hamna utanför på jobbet.

3 kommentarer:

  1. Serien börjar ju på 60-talet... Men sen pratar de om att den eventuellt ska sträcka sig in på 70-talet beroende på hur många säsonger de vill göra...

    SvaraRadera
  2. Oj. Fel av mig :) Kortslutning i hjärnan. Hoppas det blir ett 70-tal också. Skulle vilja se herrarna i brungula kostymer och frodiga skägg.

    SvaraRadera
  3. SoA är grymt!
    Är inne på säsong två nu. Nagelbitande :)

    SvaraRadera