söndag 2 januari 2011

Nu börjar statistikmanin

Har känt mig lite sysslolös idag. Jag skyller på en förlamande nervositet inför morgondagens jobbstart. Jag lyckas inte ta mig för någonting.

Jag testade dock min nya klocka. Det var ju kul. De nya vantarna fick följa med också. Jag tog en bild för att visa grejerna.

Utvärderingen av gpsen kan summeras med att det är lite mer knäckande än kul att få en massa ny statistik över sitt springande när det är isgata ute. Emellanåt var det löjligt halt. Min snittid per kilometer (7 stycken) blev 5,25 min. Jag försöker tänka att det är kul att ha nåt att förbättra.

Nu ska jag äta chips.
(Ja, det går hand i hand med min förbättringsplan.)

6 kommentarer:

  1. den e verkligen gigantisk!

    SvaraRadera
  2. Maria: Ja. jag tänker att den är lite som tjocktv. Snart kommer nog platttv, men det kommer ta tid och det kommer vara dyrt. Men så här stor kommer evolutionen inte tillåta den att vara länge till.

    Mattias: Tack. Det gick riktigt bra. Tror jag. Men ibland kändes det lätt surrealistiskt. Fast på ett bra sätt.

    SvaraRadera
  3. Kollat Funbeat ? Där kan man lägga in sånna saker osv
    och sånt..m.m.?

    SvaraRadera
  4. connect.garmin.com ftw!
    username mariaimono är bergis inte taget.

    SvaraRadera