måndag 31 januari 2011

Konserthets

De omtalade presentkorten gick ut idag. Det var således dags att shoppa loss.
Tyvärr gick alla mina eventuella planer i stöpet.

1. Biljetter till Way out west får man inte köpa med presentkort.
2. Min Iron Maidenvän (HD) ville hellre lägga pengarna på sin NY-resa än på att se maiden som hon redan sett hundraelva gånger. (Jag har ingen förståelse för detta.)
3. Den där nya Woody west-festivalen som nyligen bokade Band of Horses har ju inte ens ett namn. Än mindre köpbara biljetter.


Efter ett pusslande blev det följande:
Iron & Wine på Trädgårn, lördag 5/2. Trevligt musik. Amerikanskt. Soft. Gött.
Azure Ray på Pustervik, fredag 11/2. Har aldrig hört dem innan. Impulsköp.
Säkert! på Trädgårn, fredag 11/3. Svenskt, bra.

Om någon vill följa med så snälla gört.
Jag kan gå på konsert själv, men det är onekligen lite roligare om man är fler.
Kom kom kom!

3 kommentarer:

  1. Betalar du mina biljetter också så går jag med :)

    SvaraRadera
  2. Jag kan tänka mig Säkert! Ska rådfråga min revisor bara!

    SvaraRadera
  3. nädu konsulten, det blir inget med det. Jag vet ju inte vem du är.

    SB: Yey. Hoppas revisorn är med på noterna.

    SvaraRadera