måndag 17 januari 2011

Inte en enda bröllopsbild

Då har man varit på bröllop igen. Det var fint och uppstyrt och nästan lite kändistätt. Vigselförättare var Maria Wetterstrand och jag pratade med Ernst Brunner. Fast jag visste ju inte att det var Ernst Brunner. Mehmet Kaplan var också där. Politikerbröllop alltså.

Jag satt vid samma bord som två kusiner, en musiker, en riksdagsledamot, en lobbyist, en ekonom samt en journalist som försökte imponera (?) med att hans namn blev armani om man slängde om bokstäverna.

Jag vet inte vad som hänt med min fotograferinsmani. Den finns inte längre. Jag har inte en enda (vettig) bild från kyrkan. Jag har inte en enda bild på brudparet. Jag har en hel del bilder på Linnéa. Helt representativt är hon därför med på nästan alla här nedanför.

Massa folk på liten yta skålar för paret som är där någonstans.
Om någon skulle undrat var vi var kunde man läsa sig till svaret. Käckt.

Min bästa bild på brudgummen. På allvar. Och Linnéa.

Joel och Linnéa. Det var hos dem jag bodde.

Den obligatoriska kårenposen. Kommer den någonsin bli gammal? Nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar