onsdag 26 maj 2010

Londonnatt

Det blir en ny ala London-marknad redan i augusti. Då blir det till att kryssa omkring på kungstorget mellan designersarna (en designer, flera designersar?).

Förhoppningsvis blir det en likartad succé som på premiären, men med färre människor per kvadratcentimer. Jag gillar när man kan andas samtidigt som man kontemplerar eventuella inköp.


Min kompis Carin och hennes illustratörkompanjon har startat ett accessoarmärke och de skulle platsa fint på ala London.
Märket heter Voudrais. Så vitt jag kan förstå betyder ordet eftertraktad. Antagligen är det ingen slump. Antagligen pratar de bättre franska än jag.

Såklart finns de på internätet. Kolla kolla!


Lånad bild från voudrais.blogg.se

2 kommentarer:

  1. Jaa, under way out west om jag inte missförstod... Det grundar ju för att man kommer missa marknaden tyvärr.

    SvaraRadera
  2. Hur tänkte de då? Det är ju en epic jäkla planeringsmiss.

    SvaraRadera