torsdag 22 oktober 2009

Mitt beroende bär frukt

Ja, jag är på second handaffären Erikshjälpen lite för ofta. Det är inte ens så kul längre. Men jag är åtminstone hyfsat effektiv eftersom jag har god koll vilka prylar som är nya och vilka som har vart där ett tag.

Min kompis (som är där nästan lika ofta som jag [men han har ju ett jobb att sköta]) köper många musikprylar. Framförallt högtalare. Han har många högtalare nu. Själv köper jag lampor.

De senaste veckorna har jag tittat på en lampa som jag gillat. Men jag har inte velat köpa den eftersom jag inte behövde den. Lite praktiskt får man ju faktiskt vara. Lägligt nog hade jag till idag kommit på att jag behövde en liten lampa till och tog tillfället i akt och köpte den.
Känns bra. Mycket nöjd.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar