måndag 12 oktober 2009

Ickeoskuld

Jag har internethandlat från amerikatt för första gången ever. Det känns lite olämpligt att lämna ut sina kortuppgifter, men nu är det gjort. Jag känner mig naken och smutsig.

Jag tvekade lite innan men det är ju tur att man blivit en mästarinna på självövertygelse.


Maria

jag håller på att spontanshoppa på nån amerikans tshirtsajt. är detta så bra?

13:24SaraBeata

hehe, allt är relativt. klart det är bra, bara inte för din personliga ekonomi, tänk istället på att du stimulerar usa´s ekonomi och hjälper dem komma ur krisen....

...om det nu är bra?!

hehe

13:24Maria

hrm. det är ju sant.

usa är ju onekligen världens nav.

am deras ekonomi stärks innebär det att sverige går bättre

vilket innebär att jag får jobb

vilket innebär att jag investerar i min framtid

13:25SaraBeata

ah!

där ser du, man kan resonera sig fram till logik!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar