torsdag 22 januari 2009

Helgens hjältedåd

Mitt födelsedagskalas i lördags blev kanon och jag har haft en riktigt fin helg med långväga gäster och utklädda vänner. Maskerad kan vara så svårt, man vet aldrig hur mycket folk kommer att anstränga sig. Kanske är det därför man alltid blir blown away av folks kreativitet och uppfinningsrikedom. På min 25-årsfest fanns Supergirl, Robin (aka Batmans vapendragare), Wonder Woman x2, Marilyn Manson (musikhjälte), en sjuksöterska (vardagshjälte), Chalies änglar, Flash Godon, Gordon Freeman, en gladiator och många fler. Fantastiskt.

Helgen var delvis sjukt stressig och delvis sjukt passiv. Men kontentan blev en hit. Här är min topp 5 från helgen som gick.

1. Utklädda vänner som sjunger ja må hon leva för mig (herregud vad ni ser knäppa ut sa jag när de tystnat)
2. Stockholmsbesök av Sophie, Frida och Carin (kolla in Carins blogg med kollage från festen)
3. Att träffa Elin igen efter hennes sydamerikaresa
4. Calles oväntade spontankram när han träffade Elin
5. Frides jag-tror-att-jag-är-sjuk-ågren efter att han spytt i badkaret väldigt sent på festen

Succé. Banne mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar