onsdag 24 oktober 2012

5 år av mig

Jag har varit hos frisören igen. Inte så stor förändring, jag jobbar på att få längre hår men det jobbar inte håret på. Därför tar det sin lilla tid.
För skojs skull har jag letat upp bilder på håret och jag från de 5 senaste somrarna så att vi kan beskåda ickeförändringarna.

2008. Jag jobbade på Siba, hade betald semester, första singelsommaren på hundra år och jag bodde i ett garage. Här är jag på Mallorca. Mycket bad, mat och mojito.

2009. Hyfsat nyss hemkommen från Chile. Jag lärde otroligt mycket, lärde känna Sofia, åkte buss i 80 timmar och gick upp 8 kilo pga friterat-bröd-diet. Men här är jag på Arvikafestivalen.


  
 2010. Jag har varit hårmodell för amelia och fått ögonbryn! Jag jobbar på GP kultur/nöje och "karriären" har lite styrfart. Sen tar vicket slut och jag börjar plugga spanska på universitet istället.

2011. Har jordens roligaste jobb på Christer i P3 men jobbar h-e-l-a sommaren och för den delen. Blir ledare på riktigt i Friskis & Svettis den här sommaren också.  

2012. Fortfarande kvar på P3, hela året präglas av förra året och från noll ledighet tar jag ut semester och reser runt. Här äter jag den godaste burgare någonsin i London.


2013. Ja då får vi se. Jag spår blondare hår, nytt jobb-glädje, post-p3-depression, mycket löpträning och abnorma mängder choklad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar