onsdag 17 augusti 2011

wowfaworiter

Ja, det har gått några dagar, men nu är det dags att tala om festivalen som var här i Göteborg i helgen.
Jag jobbade hela veckan och kunde inte riktigt gå all in i mitt festivalande. Men det gick ju bra ändå.

Favoriter (utan inbördesordning):
1. Prince. Sjukt stort - och då är jag inte ens ett prince-fan. Det var bara så mäktigt.
2. Tiesto. Asgrymt. Jag ville dricka öl. Jag ville sätta mig ner för jag var så trött i ryggen. Men det inte att inte dansa.
3. Jarvis Cocker. Frontmannen i Pulp är helt vrickad. Och rolig.
4. Solen. Det där regnet som fick källare och motorvägar att översvämmas skulle ha kommit på lördagen. Men det kom på söndagen. Då var festivalen över.
5. Tallest man on earth. Jag älskar tallest man on earth. Eller tallest man alive som jag en gång kallade honom i en recension. (tack gud för korrektur.)





Lila konfettirester från den lille princen.



Tiesto hade mer pyroteknisk action än ett kinesiskt nyårsfirande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar