tisdag 30 augusti 2011

Beyoncébarnet

Jag såg de första minuterna av Breaking News på femman. Jag däckade för övrigt innan 22 igår och har nu diagnosticerat mig själv med järnbrist eftersom jag är trött och tråkig.

Men åter till programmet. De ville avhandla det väldigt uppmärksammade faktum att Beyoncé och Jay Z ska ha barn. Det är fascinerande, men Filip var väldigt fel ute i sin analys av denna graviditet.
"Jag antar att folk undrar ifall Jay Z kommer att lugna ner sig nu".
Say what?
Nej?

Fascinationen handlar väl ändå till 99 procent om att Beyoncé ska yngla av sig? Det ska komma ett BARN ur BEYONCÉ.
Jay Z verkar ju härlig och så, gör bra musik javisst, men han är ju inte Beyoncé. Det kan man faktiskt inte säga att han är.


Här är hon. O-gravid (så vitt jag vet).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar