söndag 7 november 2010

Pojkbandsbiffen

Det är ju allmänt känt att Robbie Williams och Gary Barlow inte var de såtaste av vänner. Robbie lämnade Take that för att först äta knark och bli tjock, och senare gå om sitt gamla band på topplistorna.
Det är ganska troligt att Gary tuggade fradga ett par år medan hans egen karriär var på dekis.

Nu är alla pojkarna i Take that ihop igen och säljer ut konserter till höger och vänster. Men som grädde på moset/lök på laxen har även Robbie och Gary på egen hand spelat in en singel ihop.

Och den är inte dålig. Man skulle kunna säga att jag gillar den. Sticket är värdelöst, men refrängen är ju det klistrigaste i mannaminne.

Här är videon. Jag blev förvånad över Brokeback mountain-vibbarna.


4 kommentarer:

  1. Jag gillar ju Robbie så helt objektiv är jag inte men oj vad han knäpper den gamle Gary på näsan när det kommer till att ha den bästa sångrösten. Jo tjena. Gary låter ju som vilken idol som helst medan Robbie gör att jag vill...ligga?

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag tycker mest att de ser ut som gubbar båda två.

    SvaraRadera
  3. Oj oj, Blackbird rippoffen asså. Och jag förväntar mig nästan att Robbie ska utbrista "NO HOMO!"

    SvaraRadera
  4. Sant! Hörde inte det. Men varför skriva en egen låt när man kan ta någon annans?

    SvaraRadera