fredag 19 november 2010

Konichiwa Murakami

Efter två dagar av förkylning är jag mäkta trött på fenomenet.
Snor ute, snor inne, snor i sinne.

Jag spotanköpte en bok idag. Jag brukar hålla mig borta från böcker när jag pluggar. Då finns det så mycket annat man ska läsa. Som man måste läsa. Men idag tänkte jag att om jag köper den här boken kanske jag påskyndar läsandet av min spanskabok.

Här är en bild för att demonstrera vilken bok som ska in och vilken som ska ut.


Så nu (snart) minsann blir det japansk litteratur. Efter Kafka på stranden blir det fågel-boken för att så småning om jobba mig fram till Vad jag talar om när jag talar om löpning.

Det är bäst för mig att jag gillar dig Haruki.

2 kommentarer:

  1. jag läser också den boken nu :D

    SvaraRadera
  2. Så bra! Jag läste ut spanskaboken idag så nu finna inga hinder för min läsning. Typ.

    SvaraRadera