torsdag 18 november 2010

Nöjd (?)

För några dagar sedan surade jag över min förkylning som bara låg och lurade i kroppen. Kan jag inte bara bli sjuk, så kan jag bli frisk sen?
Nu har förkylningen vaknat till liv och lever rövare i kroppen. Men inte blir jag nöjd för det.

Imorgon börjar en helg som kan bli asbra. Eller jättedålig.
Det vankas arbetsintervju, två hejdåkalas samt fortsättningen av förkylningen.

Om jag får det där jobbet så har jag tänkt köpa en gpsklocka. Det är inte en särskilt nödvändig grej för mig att skaffa, och min kompis ifrågasatte min pryl-craving. Men det var ju lätt avstyrt.

Han: Men behöver du verkligen en gps-klocka?
Jag: Nä. Men vaddå? Behöver du en ipad?
Han: Point taken.

Så. Om några veckor kanske jag är både pengar, jobb och prylar rikare. Eller så är jag det inte.

2 kommentarer: