torsdag 25 mars 2010

Saker jag gör

1. Längtar efter lite mer värme så att jag kan med att köpa glass.
2. Virkar.
3. Gläds åt att grusstädbilarna kör omkring i stan.
4. Ojjar mig över hur mycket inbokat jag har. Vill bara vara hemma och virka. Men när jag gör det blir jag rastlös och tänker att jag borde umgås mer med någon.
5. Funderar på saker jag inte kan styra. Som andras liv tex.
6. Vill bjuda någon på trerätters. Intresseanmälan kan göras här nedan.
7. Oroar mig för att folk ska bli arga på mig när jag ger saker betyg i tidningen.
8. Gillar godis lite mer för varje dag vilket ger upphov till ett förtret som växer för varje dag.
9. Sitter på olika ställen i min soffa eftersom jag tror att den "redan" börjar bli nedsutten (åh nej!!!).
10. Funderar på om min affektion för min soffa ligger på en hälsosam nivå.
11. Surfar upp kakrecept på arbetstid.
12. Ångestattackerar mig själv när jag tänker på min a-kassa som snart tar slut.
13. Slängs tillbaka två år i tiden när det luktar vår (sol, asfalt och regn) och jag lyssnar på Familjen.
13.1. Byter låt.
14. Försöker motivera en fyndrunda till Velours utförsäljning (och påminns om punkt nr. 12).
15. Äter våfflor i tanken.
16. Svär åt mig själv när jag inte har skrivit ut en intervju jag gjorde för tre dagar sedan.

1 kommentar: