onsdag 10 mars 2010

Jag, en vinnare!

Jag hann före alla andra mariapeterssonar i världen. Det är jag som var vinnaren i den hetsiga jakten, den ständiga jakten, på en fin mailadress.

Ni som har lite ovanliga namn kan nog inte sätta er in i glädje jag känner. Vinnarskallen är på och jag vältrar mig i fluffig lycka och lite skadeglädje.

Jag var tidigare ganska nöjd, tillfreds åtminstone, med min mp0303-adress. Den var intetsägande och jag lurade spammailare och fick mest mansrinktad reklam (enlarger you manhood with natural herbs - tack, men nej tack).
Jag hade ju i alla fall inte indiepopkorn84 eller något i den stilen.
Det var på dn nivån jag kunde lägga mina krav.

Men nu är det nya bullar i ugnen. Förnamn.efternamn(a)hotmail.se är min nya giv.

Välkomna att maila.

mvh,
Maria Petersson (FYI: två t använder jag bara i mer casual sammanhang)

1 kommentar: