tisdag 13 juli 2010

Maria enligt Bloggtoppen

Jag har ju registrerat bloggen på bloggtoppen. Bara för att göra livet lite mer hetsigt och resultatinriktat. Kul.

Där har jag upptäckt två intressanta saker.

1. Toppnoteringen med besökare kom, enligt beräkning, då jag gav mig lite hän i bloggvärlden. Hejade på folk i andra bloggar, publicerade min adress på FB och så vidare. Då skrapade jag ihop hela 19 läsare. Succé.
2. Jag verkar ha 24 unika besökare som återkommer. Det är kanske inte så mycket, jag själv är väl två av dem (jobbdator och hemdator), men ändå. Över tjugo pers. Jag vet nog fem. Nyfikenheten äter upp mig.

Men det bästa av allt: Bloggtoppen ger tips. Gillar du Maria i mono gillar du kanske...
Charlotte Perrellis blogg
Andreas Lundstedts blogg
Magnus Carlssons blogg
Marie Serneholts blogg

Så där har ni, kära 22 läsare, lite alternativ läsning som bör falla er på läppen.

En bild från Marie Serneholts blogg.
Fr. v. Serneholt, gubbe, Zelmerlöw. Matchi-match!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar