lördag 31 juli 2010

Huvudet, bakelsen, klänningen och ölen

Idag blev det helt oplaerat en loppisdag.

1. Loppis på Heden. Hittade den inte först vilket var rätt konstigt eftersom den var rätt stor. Men så var det.

Marcus köpte ett huvud.


Beata köpte en gräddbakelse.


2. Loppis på Trucken. Färre tanter och gubbar. Färre saker. Men lite högre procentandel saker man skulle kunna tänka sig att köpa. Dessutom så schysst mat att jag svor över att jag redan ätit.


Jag köpte en klänning.


Sedan köptes det öl. Mitt på ljusa dan.


Kanske blir det Trucken ikväll igen. Det återstår att se. In vino veritas.
Eller nåt.

3 kommentarer:

  1. Naaajj! MARCUS köpte ett huvud. Huvudet heter numera Clive. Vem är Oscar? Det blev inte mer truck. Det blev båt. Oj vilken båt sen. Haha. Saknade dig!
    Jag vill aldrig mer ta av mig gräddbakelsen. OMFG!

    SvaraRadera
  2. ajdå. jag rättar. gör om gör rätt som det heter. fick gräddbakelsen följa med till båten?

    SvaraRadera
  3. öööh weird! min kompis marcus har en bild på ett nästan likadant huvud upplagt på facebook. inte samma marcus, inte samma huvud, men samma namn och liiikt.

    SvaraRadera