fredag 30 juli 2010

Kos nästa

Efter en halvtimmas joxande med kortkommandon och omstarter och hit och dit fungerar ljudutgången på min dator igen.
Precious, precious ljudutgång!

Jag var helt övertygad om att jag skulle vara tvungen att åberopa konsumentlagstiftningen och/eller betala en halv årslön för att få datorn fullt funktionell igen, men nej. Tobias med jordens bredaste stockholmska och försäljarinställning hjälpte till riktigt bra.
När det funkade utropade jag min glädje.

- Jag är också väldigt glad Maria. Jag är glad för din skull. Vet du varför?
- Ja, jag vet varför, Jag är väldigt medveten om att min ettåriga garanti har gått ut.
- Ja, vet du vad du hade kunnat göra istället? Istället för att reparera din 19 månader gamla macbook hade du kunnat åka två veckor till Kos! Eller... (jag avbryter)
- HAHA! Vem åker två veckor till Kos?!
- Ehrm, ja det kanske är lite... (jag avbryter igen, barmhärtighets-avbryten)
- Ja, men jag förstå vad du menar.


Hur som haver. Jag är glad. Att jag dessutom tydligen kan åka till Kos nu är ju bara en sjukt fin bonus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar