onsdag 14 juli 2010

Intervjun

Jag har varit ett litet vrak av stress och nervositet.
Men nu har det släppt..
Jag har, efter vånda och förseningar, gjort min korta intervju med Tilda Swinton.

- I was talking to this woman from Germany and she was going on and on and on.

(därav förseningen. den ena iaf.)

Jag är starstruck och fnissig och ändå imponerad av mig själv för jag var fanimej bra. Jag pratade engelska bra, jag var effektiv, men personlig och trevlig och fick till lite kontakt på mina telefonminutrar.
Och då var jag inte ens hälften så bra som Tilda var.

Starstruck, var det ja.

Tilda vinner en Oscar.


Tilda är den vita häxan i Narnia.


Tilda poserar lite.


1 kommentar:

  1. Coolt! Grymt att det gick bra, såklart! Jag blir nästan starstruck av bara vetskapen att du pratat med henne. Vill höra allt om intervjun, kände att jag inte riktigt hann prata så länge förut utan att verka hemskt osocial. Hörs mer snart, typ imorgon.. xx

    SvaraRadera