tisdag 9 februari 2010

Skavlan - bra eller anus?

Jag har ju glömt av att prata om fredagens Skavlan. Inte för att jag brukar prata om Skavlan, det är ju dock ett trevligt program.
Jag gillade när Shakira var med. En av musikvärldens absolut rikaste damer som mest är känd för att sjunga nasal och vara överjävlig på höftrullningar, visade sig vara en otroligt klipsk kvinna. Åh vad jag älskar klipska kvinnor.

Men nu kan hon vara nedputtad från min favoritskavlantopp. Far och son Fares var i studion och jag gillade det.

1. Pappa Fares. Fantastisk och bra hur en medelålders snubbe kan sitta och skämta på knackig svenska på bästa sändningstid. Och inte en tillstymmelse av lyteskomik. Bara en skön gubbe.
2. Josef Fares. Helt hypnotiserande good looking. Jag hörde knappt vad någon sa när han var i bild.


Idag har jag ätit inte 1, inte 2, inte 3 utan F Y R A semlor.
Jag är galen.
I semlor.


1 kommentar:

  1. jag också galen i semla! mmm!

    inte galen i skavlan dock, fattar verkligen inte grejen. han är gubbig (ska du inte dansa snart då shakira? hallå? dansa säxy dans för pappa skavlan nu då!!), stakar sig hela tiden och ställer löjliga frågor. tacka vet jag stina dabrowski!

    SvaraRadera