söndag 14 februari 2010

Ett nytt beroende

Äntligen.
2 säsonger Mad men är uthämtade.
Det är så snyggt och bra och åh jag kan inte få nog.

Den här morgonen har jag tänkt hinna med:
1. x antal avsnitt från s01.
2. att tvätta.
3. att lära mig några pianoackord.

Efter tolv-ett-snåret får ovanstående aktiviteter stryka på foten till förmån för:
1. byta-saker-med-varandra-och-äta-semlor hos SaraBeata. Jag har packat en Claes Ohlsson-kasse med mer eller mindre snygga grejer som ska bort bort bort.
2. box. Ingen söndag utan föreningsengagemang.
3. kvällsmacka hos Anna. Kan ses som ytterligare föreningsengagemang eller bara plain vänskap. Jag föredrar det senare. Jag är, med tanke på mina fritids- samt tidigare jobbaktiviteter, förvånansvärt anti föreningsverksamhet.

Men first thing first:
Mad men s01.02.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar