onsdag 25 november 2009

Om man ändå vore Alex Schulman

Jag har haft svårt för allt vad schulman heter. Jag har inte stått ut med schulmanklanen. Jag fick utslag av att bara tänka på 1000 apor.

Nu har något hänt.

Elin lockade in mig på Alex pappablogg (bara det! en pappablogg! ahhh, klikli). Men jag ger mig. Jag är såld. Jag älskar Alex Schulmans pappablogg. Hans konversationer med sitt lilla kid är jätteroliga. Hans texter är ju så otvugna att man blir kär.

Nu har har börjat blogga för Nöjesguiden. Också kul. Hans inlägg om modebloggare och Twilight är dagens favoriter.

Och det blev värre. Efter den kvinnliga modebloggaren följde den manliga modebloggaren. Han var ännu värre, för där fanns en oklädsam fåfänga som jag inte tyckte alls om. Och de sa fortfarande samma sak. Foppatoffeln är ful!

Otroligt vacker vampyrpöjk blir kär i bleksnygg flicka och kärleken är besvarad. Men det är svårt, de lever ju så olika liv. Och hur ska han motstå lusten att äta opp henne?

Pappabloggen >>
Kulbloggen >>

1 kommentar: