måndag 26 mars 2012

Sommartid

När jag inte trodde att det kunde bli mer klappat och klart - så blir det det det.
Refused, Florence, Blur och nu: Hot chip.

Hot chip!

Förra årets bästa låt var hot chipmannen Joe Goddards Gabriel.
Den lär de ju inte spela i sommar. Men inte ens när Hot chip släpper skivor nästlar de sig in bland mina favoriter.

Om de krockar med Refused kan jag bli tvungen att döda någon. Eller dela på mig själv. Att det första känns mer genomförbart skrämmer mig. Snälla schemaläggare, hör min bön.

Nästa önskebokning: Austra.

2 kommentarer:

  1. Måste ju erkänna att tom jag blir avis på lineupen. Hot Chip liksom. Ta dit M83 också!! Det var den absolut bästa spelningen för mig iår. Och New Order :) hahahahaaa
    Fan att WOW är så jävla sent, kunde det inte vara i slutet av Juli istället? :(

    SvaraRadera
  2. kan inte lucia flytta på bröllopet?

    SvaraRadera