onsdag 28 mars 2012

Beroendet breder ut sig

Jag har tidigare skrivit om min förmåga att köpa träningskläder (här och här). Funktionsmaterial är en drog.
Nu har det spridit sig. På grund av en innebandyträning har jag varit i sportaffären igen. Trots att träningen med största sannolikhet lär bli en engångsföreteelse för mig (mycket på grund av mitt knä som lär protestera efter första stoppvändningen), har jag köpt en innebandyklubba.

400 spänn. Ba sådär.
Och jag känner mig upprymd.

Är innebandyklubbor också en drog?

2 kommentarer:

  1. Tja, varför känner sig många glada över att köpa och äga saker de tycker är fina?

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte, men uppenbarligen fungerar jag på samma sätt. Det är förbryllande.

    Jag kan såhär post innebandypass konstatera att det var väldigt roligt, mina knän höll och klubban kommer att användas igen nästa vecka.

    SvaraRadera