söndag 11 mars 2012

Kaffe med dopp

Min kompis köpte en födelsedagspresent till sig själv idag när vi var på stan.

Butiken var helt knökad med en homogen massa av hippa, vuxna svennebananer som tittade på lagom dyrfina, lagom nödvändiga prylar till sina hem. Jag var en av dem, ja.

Det fanns fina askar (helt oanvändbara), en sjukt snygg hurts (lika sjukt dyr var den med) och balla solglasögon (som jag ändå bara repar efter 20 minuter).

Men jag är ju en sucker för porslin.
Så snyggast av allt var de koppar min kompis köpte. Jag har sett bilder av dem innan, men visste inte att de gick att köpa här.

Vita koppar, fat och skedar med nakna kvinnor som badari kaffet. På fatet står hennes tofflor och på skeden finns trosor som mm kan skyla henne med.

Fyndigt.
Och fint.

2 kommentarer:

  1. ÄLSKAR!!!! Vilken affär, måste dit!!

    SvaraRadera
  2. Det är ju artilleriet, som du skrivit om och som har en massa melbournegrejer, som har dem!

    SvaraRadera