lördag 19 februari 2011

Greetings from Malmoe

Ikväll blir det klubb och Albin Gromer. Han är killen som tog mig med (en liten) storm på P3 guld. Eller egentligen var det de gröna lysrören som mest etsade sig fast, men ändå. Det var han och The Haunted som jag gillade bäst. Och Robyn. Såklart. Håkan var inte alls särskilt spännande. Oskar Linnros kändes läskigt entusiastisk. Men strunt samma. Tillbaka till ämnet.

HD och jag hälsar på Elin i Malmö och ikväll blir det Inkonst och Albin Gromer. Tydligen kommer Timbuktu och Magnus Tingseks pianist (?) också.
Skåningkavalkad.
Som den tråkvuxna person jag har blivit sitter jag här och myser åt att jag redan köpt biljett och slipper köa. Åh så skönt. Nu kan jag dippa morötter och dricka rödvin i oändlighet. Kanske medan jag ligger ner på min övernattningsmadrass.

Här är Albin. Som förövrigt är född på nittitalet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar