tisdag 10 augusti 2010

Word!

Insåg nyss att det inte finns så stora möjligheter till fortsatt arbete på min nuvarande arbetsplats. Det var ju synd. Hade hoppats på det.

Då började jag tänka på mitt cv.
Och ärligt talat.
Är det inte dags att byta ut upplysningar om hur man kickar på officepaketet till hur överjävligt grym man är på sociala medier som facebook? Jag har oändligt mycket mer användning av facebook än av word i mitt arbete.

Jag har mycket god kunskap i communityverksamhet så som facebook.com och twitter.com vilket är till stor fördel under researcharbete.

Office schmoffice. Varför ska man kunna det?

2 kommentarer:

  1. För att snabbt och effektivt kunna producera en text av det man researchat fram?

    Sen att "kunna" Facebook, hur svårt är det så länge man inte utvecklar tjänster mot deras API eller liknande? :)

    SvaraRadera
  2. Så jävla mycket fetare att ha koll på typ corel och framförallt works!

    SvaraRadera