tisdag 6 april 2010

Relationen till Peter Morén

1. Fattade aldrig riktigt grejen med Peter, Bjorn & John.
2. Hör Ett land som inte är på Sonically speaking-skivan.
3. Är tveksam.
4. Börjar en helt mansik lyssningsperiod med Ett land som inte är.
5. Får höga förväntningar på albumet.
6. Albumet, I spåren av tåren, får fint betyg (4/5) av GP.
7. Får skyhöga förväntningar på albumet.
8. Hittar inte albumet på Spotify.
9. Letar ändå på Spotify.
10. Letar på piratebay också.
11. Inget album. Blir besviken.
12. Frågar kollegan på GP ifall han har skivan. Det har han. Succé! Ska ta med den till mig.
13. Kollegan glömmer skivan.
14. Kollegans löfte rinner ut i sanden.
15. Jag frågar kollegan igen.
16. Kollegan glömmer skivan.
17. Vafan.
18. Frågar kollegan igen.
19. Kollegan tar med skivan.
20. Skivan är skit.
21. Jag blir besviken.
22. Skivan blir bättre.
23. Skivan blir jättebra.
24. Jag lyssnar maniskt på spår 2: I spåren av tåren, spår 3: babel och spår 6: dan Andersson-land.
25. Jag glömmer lämna tillbaka skivan.
26. Jag fortsätter mitt maniska lyssnande.
27. Lämnar tillbaka skivan.
28. Funderar på varför jag ääääälskar skivan. Den är inte jag.
29. Jag har fel. Den är visst jag. Jag gillar mig. Och jag gillar Peter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar