tisdag 14 oktober 2008

Starstruck på spårvagnen

Jag är minsann lite starstruck. Jag kom nyss hem från jobb/träning/spårvagnstur och precis när jag kom på vagnen ser jag Silverbullitkillen och Jonas Gamekillen heja på varandra. Jag kan ju inte svära på att det var dem, men litar ändå på mitt göteborgsmusiker-öga. På grund av en full spårvagn (faktiskt) fick jag sätta mig vid den nyss påstigne Silverbullitkillen och jag kom på mig själv med att vara lite starstruck. Jag visade det givetvis inte, cool som jag är, men fnissade lite inombords.
Ännu en givande dag. Minsann.

Ikväll ska jag förhoppningsvis lyckas med konststycket att vara fantastiskt produktiv. Jag ska:
- Sy en väska och trycka Banksy-motiv på den (tack fantastiska Fuldesign för inspiration)
- Trycka lite grejer på en tisha
- Ge mitt nyblekta hår en ordentlig balsamkur
- Äta massa mat
- Dammsuga
- Sortera räkningar och viktiga papper
- Sätta in mina sorterade räkningar och viktiga papper i pärmar.
- Inte fastna på msn eller facebook
- Lyssna på skivor jag ska recensera
- Dricka litervis av stans bästa chai

Jag är bra på att göra planer och listor, men också ganska bra på att frångå planeringen och freestyla lite. Och kanske fasta i soffan en lite väl lång stund.



19:45 - Nu såg jag min post. Har fått min beställning från Roliga Prylar som jag lade igår eftermiddag. Extremt snabbt jobbat. Jag har köpt härligt nördiga salt- och pepparkar och en present till en kompis. Den kan jag ju av förklarliga skäl inte visa upp nu men här tangetbords-karen är ju heta så att det räcker och blir över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar