söndag 22 januari 2012

P3 guldet

En veckas jobb, med morgonsändningar på helgen, P3 Guldgala på kvällen och sedan boxpass på det har gjort mig lite trött. Jag har matat mig med ostknäckemackor, vaniljkesella och popcorn i en ohelig kombination för att väcka mig till liv.

Men galan var kul. Snyggare produktion än förra året, även om jag lyckades få en olycklig plats där en stor strålkastare var precis ivägen för podiet där alla stor. Men rörde de sig lite åt nåt håll så såg jag dem.
Tur att de är rätt rörliga de där, artisterna.

First aid kit var fantastiska. Såklart. En klass för sig.

Elin och jag var tydligen inte lika flashiga som förra året eftersom vi, trots att vi blev fotograferade av entusiastiska fotgrafer, inte synts till på några mittuppslag.

Well well. Vi är glad ändå.
Typ.

1 kommentar: