måndag 7 juni 2010

Apropå Musse

Letade efter en bild, men snubblade över en blogg.

En resa utan dig är bloggen där Musse Hasselvall lider ut sitt ex. Han reser omkring och ältar sin havererade relation.

Jaha tänkte jag. Vad symboliskt. Han bloggar under den där resan som de bokade in tillsammans, men som den han får åka på själv.
Men nej.
Det här är en blogg som påbörjades 2009.
Tjugohundranio.
Herregud.
Hjärtesorgen bara fortsätter.

Misären, lidandet, resebilderna.
Jag älskhatar den redan.

3 kommentarer:

  1. Oj, fint av honom att vara så öppen. Men jag vet inte, han är ju kanske inte riktigt den författare han försöker vara. Men jag gillar ändå försöket.

    SvaraRadera
  2. mja, musse blir kanske lite enformig. men brevet från sebbe är fint det.

    SvaraRadera
  3. Apans bananer! Först nu såg jag länken till Musse-sidan (ja jag är aningen efterbliven). Det är ju lite fint och så MEEEN eftersom jag kommer ifrån var jag kommer ifrån kan jag bara kommentera på ett endaste sätt:

    "Men grina då!"

    SvaraRadera